Vertrouwenscontactpersoon bij Sv Charlois
Galen_SHH_0103_1.jpgSv Charlois wil een club zijn waar iedereen met plezier voetbalt. We vinden het daarom belangrijk dat we zorgdragen voor een prettig en veilig sportklimaat. Dit is één van de redenen dat we een vertrouwenscontactpersoon (VCP) hebben aangesteld. Hieronder stelt zij zich voor:
Ik ben Marieke van Werkhoven, in het dagelijks leven ben ik moeder van drie zoons en werkzaam als orthopedagoog.
Als Vertrouwenscontactpersoon (VCP) ben ik het eerste aanspreekpunt voor opmerkingen, vragen of signalen over ongewenst gedrag, zoals pestgedrag, intimiderend gedrag, agressie, seksuele intimidatie of discriminatie. Leden, ouders, trainers, vrijwilligers en bezoekers kunnen bij mij (eventueel anoniem) terecht voor een luisterend oor, advies of het doen van een concrete melding bij de vereniging.
Ik ben te bereiken via
 [email protected]

Als bestuur willen wij Marieke bedanken voor de bereidheid deze taak op zich te nemen en wensen haar veel succes!

Raymond Hoogendoorn
Voorzitter Sv charlois