sv Charlois (za) pakt ook YVV De Zwervers in

Zwervers, IJVV de 1

6 oktober 2018 14:30

Om 14.30 uur de aftrap voor de wedstrijd tegen YVV Zwervers, een soort angstgegner vanwege het aantal behaalde punten in het seizoen 2017/2018.  De trainer van Zwervers is natuurlijk bij ons bekend, omdat hij 3 keer in de week koffie drinkt bij sv Charlois vanwege zijn werkzaamheden als docent. Tot de score van 1-0 door Joey Heinsbroek in minuut 21 was het spel gelijk opgaand met goede reddingen van beide keepers. Het bleek dat het ijs gebroken was, want in de 28e minuut scoorde Yessine el Garmouhi 2-0. Het was een mooi uitgespeelde aanval via Djensley die hier het patent op heeft. Na een slordigheidje in de defensie bleek Lorenzo niet in slaap gevallen te zijn en hield de stand op 2-0. Na de rust gelijk een mooie aanval die helaas op niet reglementaire wijze werd gestopt en een strafschop benut door Ibo Ozbilek was het gevolg van 3-0. Het vertrouwen bij Zwervers was weg. Na een schot tegen de paal scoorde Joey 4-0. Het verloop van de wedstrijd bleef  ongewijzigd, een sterker Charlois bleef overwegend in balbezit en Ibo maakte er in de 75e minuut nog 5-0 van.

Scheidsrechter Mats Blaak behoefde geen kaarten te trekken. Dat kan een gevolg zijn van de goede leiding of van de discipline van de teams. Vooralsnog hebben wij een voorkeur van keuze 1, maar ieder moet dat zelf uitmaken.