sv Charlois za 1 uit bij VVOR

VVOR 1

29 september 2018 14:30

VVOR is een alom gerespecteerde tegenstander in de 3e klasse. Bovendien was deze wedstrijd een hernieuwde kennismaking met Maldini die helaas sv Charlois verruilde voor VVOR.
Deze pech werd al in de 3e minuut verruild voor enig optimisme omdat Ibo Ozbilek de 0-1 scoorde.
Dat het geen gemakkelijke strijd zou worden bleek al toen een aanval van VVOR gelukkig werd gekeerd door de lat doordat Lorenzo van de Trijp de bal net aanraakte. VVOR werd iets aanvallender maar Charlois veel gevaarlijker. In de 17e minuut een schot vanaf de zijlijn, bedoeld of onbedoeld, maar via paal en lat scoorde Ronny Nouwen 0-2.
VVOR werd wederom iets aanvallender maar de aanvallen van Chartlois waren veel geraffineerder en gevaarlijker. Joey Heinsbroek was beweeglijk en kreeg enige kansen, maar helaas geen verhoging van de score.
In de 38e minuut een gevaarlijke vrije trap na een overtreding van Nick Vuijk, bestraft met een gele kaart, die door Lorenzo prima werd gestopt.
Ondanks de lust tot aanvallen waren de kansen voor Charlois hetgeen resulteerde in 0-3 door Ibo. Ook vorige week was de ruststand 3-0 in ons voordeel maar de kansen bleven.
Nouwen scoorde al snel 0-4 en de wedstrijd leek gespeeld. Na kansen over en weer scoorden Joey 0-5 en Miguel Lopes 0-6 waarmee de eindscore was bereikt.
Een verdiende overwinning, door mijn ogen, en een verdiende overwinning voor Charlois.
Het is natuurlijk zeer jammer dat enige supporters van sv Charlois door wegomleggingen de wedstrijd alleen van navertellen grotendeels hebben gehoord.

Een tijdig aanwezige supporter