sv Charlois (zo)-Dubbeldam (1-2) 6-4

Oldegaarde 665
3084AA
ROTTERDAM

Op Sportpark Charlois behaalde Charlois in een doelpuntrijk duel een grote overwinning op Dubbeldam. In deze zeer sportieve wedstrijd konden de toeschouwers genieten.
De rust ging nog in met een 1-2 voorsprong voor Dubbeldam, na dat Charlois eerst nog voorkwam met 1-0 door Jack Punselie met een daverend schot in de kruising.
Na de pauze waren de rollen omgedraaid. Jeffrey Pols en Sem Meulstee bezorgden het team een 3-2 voorsprong. Hierna was het de beurt weer voor de Dubbeldammers om een 3-4 voorsprong op te bouwen. De Rotterdammers namen hier geen genoegen mee. Via Pols, waarvan één door een strafschop en Jeffrey van Veen werd een mooie en grote overwinning behaald met 6-4.
Na afloop werd afscheid genomen van coach Joop Warner. Met nog één wedstrijd te gaan vond hij het welletjes en kreeg een waar eerbetoon van Bestuur en de selectie en zijn assistent Aad Broekhuizen.

Op 2e Pinksterdag volgt de allerlaatste wedstrijd, ook voor het standaardelftal op zondag, thuis tegen GSC/ODS.

Foto’s ©Han Steenbeek