sv Charlois laat overwinning aan VVOR

3062CT
ROTTERDAM
tel. 010-4211444

Op Sportpark De Venhoeve in Alexanderpolder won thuisclub VVOR ‘de derby’ nipt met 1-0 van Charlois. Drie minuten voor tijd besliste een strafschop in het voordeel van de thuisclub de wedstrijd. Kelvin de Jong werd de matchwinnaar met de benutte zestien meter.

Charlois is van slag. Nadat vorige week met slecht voetbal toch drie punten werden behaald was het in deze wedstrijd niet beter. De eerste helft had het zelfs de wedstrijd kunnen beslissen, echter veel doelrijpe kansen waren er niet. Het had overwicht op haar tegenstander, maar meer ook niet. Een kopbal van Jeffrey Pols had wel een beter lot verdiend. Uit een voorzet van Ali Boha knikte Pols de bal naar de grond. De opstuitende bal werd echter voortreffelijk gepareerd door keeper Danny Slegtenhorst. Net over het halfuur zag de scheidsrechter van dienst Roozeboom een handsbal in het strafschopgebied van VVOR over het hoofd. Een belangrijke beslissing, want Charlois had hierdoor eventueel op voorsprong kunnen komen. De tweede helft werd het spelbeeld alleen maar slechter. De thuisclub, die in deze competitie slechts twee punten had vergaard, kreeg ook wat kansen, maar kon deze ook niet verzilveren. Charlois werd ook niet beter en met een gelijkspel had eenieder zich mee kunnen verzoenen. Tot drie minuten voor tijd. Verkeerd dekken en een overtreding van Chayo Maria op Devante Sno in de zestien meter, beslechtte de wedstrijd in het voordeel van VVOR.
Foto’s ©Han Steenbeek

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!