sv Charlois komt terug uit verslagen positie

CVC Reeuwijk 1

5 november 2022 14:30

K. van Valen

Sportpark Groene Zoom
Buitenomweg 1
2811BM
REEUWIJK

Charlois liet zich in Reeuwijk van haar beste kant zien. Na een 3-0 achterstand wist de equipe van Mauri Cabeza de wedstrijd om te draaien en won met 3-4 van CVC Reeuwijk.

Hoe kan een wedstrijd kantelen? Dat liet Charlois deze wedstrijd zien. Niemand van de weinige meegereisde supporters gaf nog een cent voor de Rotterdammers. In de rust stond het 2-0 voor de thuisclub en de tweede helft was nog geen twee minuten oud en de Reeuwijkers liepen uit naar 3-0. Keeper Lorenzo van Trijp was kansloos bij alle tegen treffers.

Waar de enkele supporters van de Rotterdammers het niet meer zagen zitten kwamen toch bedrogen uit. Op een of andere manier kwamen toch krachten los. Het team stroopte de mouwen op en ineens ging ‘het lopen’. Joshua Hassell verkleinde de achterstand naar 3-1 en een vijftal minuten later was het Jeffrey Pols, die de 3-2 verzorgde. Pols had in de eerste helft de 1-1 op zijn schoen, maar verzuimde. "De pass van Bobby Schmidt was net niet goed genoeg om mijn voet erachter te zetten. Ja, waardeloos, want gelijk scoorden zij niet veel later de 2-0" aldus Pols. Invaller en jeugdig speler Ali Boha vervulde een glansrol. Met twee treffers bepaalde hij de eindstand op 3-4 en zorgde voor de volle drie punten voor de Rotterdammers. De technische staf was unaniem: "De tweede helft zagen wij een collectief. Een team, dat voor elkaar werkte en strijdbaar was. Mooi om te zien en zeker na afloop toen zij spontaan met de gehele spelersgroep met elkaar in de middencirkel elkaar feliciteerden. Een mooi gezicht. Dat duidt op een goede verstandhouding in deze groep”.