sv Charlois sluit allerlaatste duel op zondag winnend af

GSC/ODS 1 (zon)

6 juni 2022 14:30

R. de Jong

Sportpark SV Charlois
Oldegaarde 665
3084AA
ROTTERDAM

Charlois (zo) heeft op het eigen Sportpark Charlois haar laatste wedstrijd ooit op zondag winnend afgesloten met 4-1 werd GSC/ODS uit Dordrecht verslagen.

Een historische dag in het bestaan van sv Charlois. De zondag afdeling houdt op te bestaan voor het standaard team. Ook de voorlopers van sv Charlois (CVV, sv De Musschen en DEH, behalve RSM) waren zondagclubs. Aan de ene kant triest, aan de andere kant was ‘er geen houden’ meer aan. Daarom was het enorm leuk, dat het team van duo Joop Warner/Aad Broekhuizen haar laatste wedstrijd ooit winnend kon afsluiten. Na een 0-1 achterstand zorgde Jeffrey Pols met twee kopballen voor 2-1 ruststand. Na de pauze was het Sem Meulstee, die voor de 3-1 zorgde en het duel op slot gooide, nadat eerder goalie Dennis van Rosendaal, die tevens zijn laatste wedstrijd keepte een penalty stopte. Pols had het slotakkoord om de 4-1 te maken.

Al met al werd dit seizoen een keurige 5e plaats behaald.

Een ieder, die stopt of weggaat het allerbeste en een ieder, die doorgaat bij sv Charlois veel succes in het komende seizoen.