sv Charlois (zo) wint nipt van Be Ready

3084AA
ROTTERDAM
tel. 010-4801176

Op het redelijk drukbezochte Sportpark Charlois pakte Charlois voor de tweede achtereenvolgende thuiswedstrijd een nipte overwinning op Be Ready uit Hank. Met een gelukkige 3-2 overwinning konden de ‘dure’ punten worden bijgeschreven voor het trainersduo Joop Warner/Aad Broekhuizen in de derde klasse B.

"Er is ongelooflijk kei en keihard gewerkt door de jongens”, glunderde na afloop coach Warner.
Dat was zeker een feit, maar wat de tweede helft op de mat werd gelegd was niet best. De eerste helft was een lust voor het oog voor de toeschouwers, dat Charlois op de mat legde. De tweede helft was er niets meer van over. "Dat klopt”, zei Aad Broekhuizen na afloop. "De eerste helft was goed, maar wij verzuimden om de kansen, die wij kregen om meer te scoren. De tweede helft kwam de tegenstander door onze slordigheden in de wedstrijd en gaven wij het zo weg”. De Rotterdammers gaven in de eerste helft een goede show weg. Attractief en met een enorme wil en door druk te zetten à la Feyenoord. Be Ready wist niet wat het overkwam en door doelpunten van Jeffrey Pols en aanvoerder Jack Punselie kwam het op een 2-0 voorsprong.

GEEN SCHIM
Na de thee kwam een ‘ander team’ uit de kleedkamer. Charlois was geen schim meer van de eerste helft en werd al gelijk met een tegendoelpunt geconfronteerd. Vlak voor tijd viel de gelijkmaker. Bart Dirven en Richard Jansen waren hier debet aan. Met nog hooguit een tweetal minuten spelen werd er door Charlois toch nog een offensief eruit gegooid en in de allerlaatste seconde werd Pols ‘de matchwinnaar’. "Ja, dat was wel lekker om zo de wedstrijd te beëindigen“, concludeerde Broekhuizen. "De tweede helft bleven diverse jongens onder hun niveau en daar profiteerde Be Ready goed van. Maar door toch nog even ‘te knokken ’perste het team nog een overwinning eruit. Ja, dat was het hoogtepunt van de tweede helft” en Broekhuizen lachte hierbij breeduit.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!